″رایحه″
کارما میگه کسی که عاشقشی رو ازت میگیرم چون کسی رو که عاشقت بود دوست نداشتی...
کارما غلط کرده با جد و آبادش
کارما برا وقتیه ک تو یه کار بدی کردی در حق کسی
اینکه کسیو دوس نداشته باشی اصن دس خودت نیس!//
خدایا
از معاشرت با آدمایی که قرار نیست
باهاشون آیندهای داشته باشم، خستهام
یه آدم امنِ همیشگی بفرست برام .
هرچی بزرگتر میشی بیسروصداتر و آرومتر میشی. چون به این درک میرسی که هیچ کدوم از این مزخرفات زندگی هیچ اهمیتی ندارن و بالأخره آرامش رو احساس میکنی 🤍