eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا بی خداحافظی رفتی عزیزم.. ما دلمون برات تنگ شدهاااا خوش ب حالت که در عاشورا رفتی؛
ولی درد اینکه دیگه بی نمیگرده..:)<<
بغلم کن که این بهترین راه نجاته...
آدم شاید چیزی نگه ، ولی کور یا کر نیست .
فکر و خیال و نگرانی هستم با مقداری مافاج
″رایحه″
فکر و خیال و نگرانی هستم با مقداری مافاج
زجر و بدبختی و سکوت در برابر غم ها هستم با مقداری میکاییل
″رایحه″
جوری که انسان سیب زمینی دوست داره...
جوری که با بعضی از حرفاتون قلبمو فشار میدید...
خوندن یه سری کتابا میتونه بیشترین لطمه رو به من وارد کنه... یادآوری خاطرات اصلا چیز خوبی نیست:)
میشه لطفا انقد حالت بد نباشه؟ بخدا ک حالت تاثیر داره رو حالم...