″رایحه″
فکر و خیال و نگرانی هستم با مقداری مافاج
زجر و بدبختی و سکوت در برابر غم ها هستم با مقداری میکاییل
خوندن یه سری کتابا میتونه بیشترین لطمه رو به من وارد کنه...
یادآوری خاطرات اصلا چیز خوبی نیست:)
″رایحه″
خوندن یه سری کتابا میتونه بیشترین لطمه رو به من وارد کنه... یادآوری خاطرات اصلا چیز خوبی نیست:)
اصلا فکرشو نمیکردم..:)
_کتابسینزدیولیجوابندادی
من اصلا حتی یه درصد هم برام مهم نیست که اکثرا نفر اولی باشم که تکست میده یا فلان و بیسار ، من فقط میترسم اونی باشم که مزاحمه ، اونی باشم که آدمها رو کلافه میکنه ، همین ....