eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
در رگ و مویرگم درد به خود می‌پیچد ! تو ولی فکر بکن قلبی از آهن دارم .
راجب اون پیامتون که آقای رئیسی گفت من به همه خدمت میکنم حتی به مخالفانم، باید بگم که اونا کاری کردن که هیچ کس جرئت مخالفت کردن رو نداشته باشه، اگه راست میگن چرا انتقاد های مردم رو تو تلویزیون پخش نمیکنن؟؟ که بگن تو کشور عالی و بدون انتقاد مردم زندگی میکنیم؟؟ _________ اونا کاری کردن ک کسی جرئت مخالفت نداشته باشه؟ ینی شما واقن حرف های مردم رو نمی شنیدید؟ تو تلویزیون نمی دید؟ ادمایی ک میگفتن ما قبل شهادت رئیسی خیلی باهاشون مخالف بودیم بد و بیراه میگفتیم اما بعد شهادت فهمیدیم اشتباه میکردیم رو ندیدید؟ شهید رئیسی کم مخالف داشت؟ در عین حال کم خدمت کرد به این مملکت؟ تو رو خدا باز کنین چشمتونو
″رایحه″
راجب اون پیامتون که آقای رئیسی گفت من به همه خدمت میکنم حتی به مخالفانم، باید بگم که اونا کاری کردن
دوست عزیز الان خوبه؟پزشکیان اومد روی کار راضی هستید؟دلار تا۱۰۰تومن رفت راضی شدید؟واقعا...
من دعا گوی توام هرشب و شب میداند ، دل ما قبل تو اینقدر مناجات نداشت .
دردی هم اگر باشد تو درمان منی :) .
زیبایی..:)
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دست عدو بزرگتر از صورت منه..
بدترین حس؟ بلاتکلیفی بین موندن یا رفتن...
انقد بده، نه می‌فهمه نه قبول داره که نفهمه نه می‌ذاره بهش بفهمونیم//
هدایت شده از -اِهتمام-
از آدم بودن خسته ام کاش یه پرچم بودم رو گنبد حضرت عباس ...:)