راجب اون پیامتون که آقای رئیسی گفت من به همه خدمت میکنم حتی به مخالفانم، باید بگم که اونا کاری کردن که هیچ کس جرئت مخالفت کردن رو نداشته باشه، اگه راست میگن چرا انتقاد های مردم رو تو تلویزیون پخش نمیکنن؟؟ که بگن تو کشور عالی و بدون انتقاد مردم زندگی میکنیم؟؟
_________
اونا کاری کردن ک کسی جرئت مخالفت نداشته باشه؟ ینی شما واقن حرف های مردم رو نمی شنیدید؟ تو تلویزیون نمی دید؟ ادمایی ک میگفتن ما قبل شهادت رئیسی خیلی باهاشون مخالف بودیم بد و بیراه میگفتیم اما بعد شهادت فهمیدیم اشتباه میکردیم رو ندیدید؟
شهید رئیسی کم مخالف داشت؟ در عین حال کم خدمت کرد به این مملکت؟ تو رو خدا باز کنین چشمتونو
#ناشناس
″رایحه″
راجب اون پیامتون که آقای رئیسی گفت من به همه خدمت میکنم حتی به مخالفانم، باید بگم که اونا کاری کردن
دوست عزیز الان خوبه؟پزشکیان اومد روی کار راضی هستید؟دلار تا۱۰۰تومن رفت راضی شدید؟واقعا...