″رایحه″
راجب اون پیامتون که آقای رئیسی گفت من به همه خدمت میکنم حتی به مخالفانم، باید بگم که اونا کاری کردن
دوست عزیز الان خوبه؟پزشکیان اومد روی کار راضی هستید؟دلار تا۱۰۰تومن رفت راضی شدید؟واقعا...