من هنوزم منتظرم یه بار تو زندگیم باب اسفنجی برام همبرگر درست کنه بعد بچه های الانی از سبک های مختلف موسیقی و نقاشی و ساختمون و... حرف میزنن💔
تو افسانه ها میگن اگه یه موجود فراطبیعی و یه انسان عاشق هم بشن همراهش شومی هم به وجود میاد،اما وقتی که منو تو عاشق هم شدیم نه برای من انسان نه برای تو که موجود فراطبیعی بودی هیچ اتفاق شومی نیوفتاد...
هر بار که باعث میشی گریه کنم،
بعدش یه دورم بابت این گریه میکنم که چرا بخاطر تو گریه کردم؛
شاید
هیچ وقت اون دوستی نباشم که هر روز بهت زنگ میزنه ولی...
همیشه اون رفیقی می مونم که وقتی کل دنیا رو سرت خراب شد،می تونی بهش تکیه کنی!