تو افسانه ها میگن اگه یه موجود فراطبیعی و یه انسان عاشق هم بشن همراهش شومی هم به وجود میاد،اما وقتی که منو تو عاشق هم شدیم نه برای من انسان نه برای تو که موجود فراطبیعی بودی هیچ اتفاق شومی نیوفتاد...
هر بار که باعث میشی گریه کنم،
بعدش یه دورم بابت این گریه میکنم که چرا بخاطر تو گریه کردم؛
شاید
هیچ وقت اون دوستی نباشم که هر روز بهت زنگ میزنه ولی...
همیشه اون رفیقی می مونم که وقتی کل دنیا رو سرت خراب شد،می تونی بهش تکیه کنی!
زندگی مثل یه نقاشی مچاله شده است که عشق چروک هاش رو از هم باز میکنه،بهش رنگ میده،بهش روح میده،بهش امید میده و از همه مهم تر عشق از زندگی یه شعر میسازه که می تونی باورش کنی،میتونی لمسش کنی!
_فرهاد دماوندی_سریال شهرزاد