میدونین دیگه آره؟
میدونین تنهایی یعنی چی،
میدونین برا کسی اهمیت نداشته باشی یعنی چی،
میدونین همون لحظهای که داری کنار بقیه میگی و میخندی حالت گرفته باشه یعنی چی،
میدونین کسیو نداشتن یعنی چی،
میدونین تکیه گاه نداشتن یعنی چی،
میدونین خستگی یعنی چی،
اگه میدونین که بمیرم برا دلتون:)
اگه نمیدونین هم خوشبحالتون!...
آخه چرا باید قسمت یکی مونده به آخر فیلم شخصیت مورد علاقه ام بمیره؟اونم به دست دوستش...
″رایحه″
امشب بعد از مدت ها به یه دوست قدیمی که مثل آن شرلی هم قول دادیم که باهم دوست بمونیم پیام دادم،امید و
وای دیروز جوابم رو داد و بهم در آخرین پیامش استیکر قلب قرمز(❤️)فرستاد،ذوقققق
″رایحه″
با دیدن پاندای کونگ فو کار میشه بخشی از شخصیتمو شناخت🚶♀
منم دیدم امروز سینمایی شبکه نهال بود😂
″رایحه″
منم دیدم امروز سینمایی شبکه نهال بود😂
واقعا،زنگ میزدید می گفتید منم بزنم نهال ببینم،دلم واسه پو تنگ شده