″رایحه″
امشب بعد از مدت ها به یه دوست قدیمی که مثل آن شرلی هم قول دادیم که باهم دوست بمونیم پیام دادم،امید و
وای دیروز جوابم رو داد و بهم در آخرین پیامش استیکر قلب قرمز(❤️)فرستاد،ذوقققق
″رایحه″
با دیدن پاندای کونگ فو کار میشه بخشی از شخصیتمو شناخت🚶♀
منم دیدم امروز سینمایی شبکه نهال بود😂
″رایحه″
منم دیدم امروز سینمایی شبکه نهال بود😂
واقعا،زنگ میزدید می گفتید منم بزنم نهال ببینم،دلم واسه پو تنگ شده
″رایحه″
واقعا،زنگ میزدید می گفتید منم بزنم نهال ببینم،دلم واسه پو تنگ شده
واقن ندیدی ضرر کردی
دیدنش روح ادمو شاد میکنه واقن😂✨
″رایحه″
من وقتی مامانم میره بیرون و منو نمیبره😞😁
ابلیس وقتی یه فیلم میبینه و دنبال اینه از اسکرین شاتاش یچی در بیاره: