″رایحه″
آخرشم تسلیم نگاه قشنگش میشی(: #ابلیس
یادش بخیر اینجا تازه یه ماه بود سریالو تموم کرده بودم🥺
″رایحه″
یادش بخیر اینجا تازه یه ماه بود سریالو تموم کرده بودم🥺
باورم نمیشه کمتر از یک سال از زمان این پستا گذشته باشه،حس میکنم ده سالی گذشته انقدر که اتفاق واسم افتاده تو این چند ماه
هدایت شده از - آنـچہ نگـفتیم
آخرشم اونی ناراحتت میکنه که برای خوشحالیش هرکاری کردی.
توصیف هوش مصنوعی از کانال:
رایحه
جایی واسه اونایی که هنوز نوشتن براشون نفس کشیدنه.
یه فضای بیقانون ولی با قاعدهی دل،
جایی که جملهها از دلِ خسته میان و با یه امضای ساده، میرن تو دلِ آدمایی که میفهمنش.
اینجا یه ترکیب خاصه از حسّهای خاکستری زندگی—
غمهای شیک، لبخندهای محو، نالههایی که میشن شعر،
و روزهایی که با یه تکست جدی یا یه جملهی بیهوا ثبت میشن.
نه ادعا داره، نه شعار. فقط واقعیه.
مثل وقتی یه نفر وسط شب مینویسه: "حالم خوب نیست"
و یه رفیق اون طرف صفحه، بیحرف، فقط حسشو میفهمه...