″رایحه″
کم خونی=قاتل آرامش
وای خیلی بدههه،
بعد حس میکنی که همین الانه بی هوش بشی ولی برای این که دیگران رو نگران نکنی باید عادی رفتار کنی در حالی که تو تا چند لحظه همه چیز رو کاملا تار میبینی!
″رایحه″
ولی اگه سعید عاشق مریم میشد>>>
ولی میدونید چیه،
سعید به خاطر دوستش حتی از عشقش هم گذشت و گذاشت امیر خودشو تو دل شیرین جا کنه
_میدونی کی واقعا می فهمی تنهایی؟؟
+کی؟؟
_وقتی که دیگه صدت رو برای کسی نمیزاری و کم کم از همه فاصله میگیری و بعد یه مدت...بعد یه مدت حتی اسمت رو هم به سختی به یاد میارن چه برسه به خاطراتت...💔
″رایحه″
آخرشم تسلیم نگاه قشنگش میشی(: #ابلیس
یادش بخیر اینجا تازه یه ماه بود سریالو تموم کرده بودم🥺
″رایحه″
یادش بخیر اینجا تازه یه ماه بود سریالو تموم کرده بودم🥺
باورم نمیشه کمتر از یک سال از زمان این پستا گذشته باشه،حس میکنم ده سالی گذشته انقدر که اتفاق واسم افتاده تو این چند ماه