eitaa logo
″رایحه″
618 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
625 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه ها این پیام رو خودم فرستادم ولی بعد ارسال پیام دیدم چقدر جمله ام سنگینه،باید با طلا نوشت!(فقط اعتماد به نفسم😂)
از مامانم شنیدم که مادر بزرگم یه بار گفته از هرچی بترسی سرت میاد،مامان بزرگ درست می گفتی من از عشق ترسیدم و سرم اومد اما... از این به بعد از میلیاردر شدن میترسم😎
ولی ما هممون یه دوستی داریم که اگه دهنشو باز کنه نه برای خودش نه برای ما ابرو نمیزاره😂
731K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی اگه سعید عاشق مریم میشد>>>
بچه ها چالش!!! اگه فهمیدید این عکس مربوط به کدوم شخص بزرگه تو ناشناس بگید یه راهنمایی: متولد 1319 !
″رایحه″
کم خونی=قاتل آرامش
وای خیلی بدههه، بعد حس میکنی که همین الانه بی هوش بشی ولی برای این که دیگران رو نگران نکنی باید عادی رفتار کنی در حالی که تو تا چند لحظه همه چیز رو کاملا تار میبینی!
″رایحه″
ولی اگه سعید عاشق مریم میشد>>>
ولی میدونید چیه، سعید به خاطر دوستش حتی از عشقش هم گذشت و گذاشت امیر خودشو تو دل شیرین جا کنه
_میدونی کی واقعا می فهمی تنهایی؟؟ +کی؟؟ _وقتی که دیگه صدت رو برای کسی نمیزاری و کم کم از همه فاصله میگیری و بعد یه مدت...بعد یه مدت حتی اسمت رو هم به سختی به یاد میارن چه برسه به خاطراتت...💔
″رایحه″
آخرشم تسلیم نگاه قشنگش میشی(: #ابلیس
یادش بخیر اینجا تازه یه ماه بود سریالو تموم کرده بودم🥺
″رایحه″
یادش بخیر اینجا تازه یه ماه بود سریالو تموم کرده بودم🥺
باورم نمیشه کمتر از یک سال از زمان این پستا گذشته باشه،حس میکنم ده سالی گذشته انقدر که اتفاق واسم افتاده تو این چند ماه