eitaa logo
″رایحه″
620 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
درد بی درمان شنیدی؟ حال من یعنی همین؛
دلم تنگ می‌ شود گاهی برای يک دوستت دارم ساده دو فنجان قهوه ی داغ سه روز تعطيلی در زمستان چهار خنده‌ ی بلند و پنج انگشت دوست داشتنی _مصطفی مستور
″رایحه″
هعی:) _سین‌زدی‌ولی‌جواب‌ندادی
و چقدر لذت بخشه..:) _سین‌زدی‌ولی‌جواب‌ندادی
چقدر مودی ای، انگار متولد خرداد باشی...
چقدر آرامش بخشی، انگار از جنس آهنگای حامیمی..!
هدایت شده از آن‌روزی‌که‌دیگر‌نیستم‌.
چقدر گنگ، نامفهوم و مضخرفی، انگار متن سخنرانی پزشکیانی
هدایت شده از خیآلِ‌خوش.
چقدر قشنگی، انگار ون‌گوگ کشیده‌تت.
هدایت شده از Morfin :)!
چقدر چشمای قهوه ایت خوشگله، انگار قهوه جریان داره.
چقدر مهربونی و از همه محافظت میکنی،انگار سیاره ی مشتری زمینی.
میخندید طوری که انگار به زندگی امید داشت اما اون مدت ها قبل مرده بود...!
می دونی چرا باور این که منو تنها گذاشتی برام سخته؟چون تو همیشه اونی بودی که حتی وقتی با بهترین دوستام و خانوادم بحثم میشد کنارم می موندی و مراقبم بودی،بعد الان انتظار داری بتونم باور کنم که منو تنها گذاشتی؟؟
اگه واقعا فکر کردید اوج عصبانیت منو دیدید باید بگم متاسفم چون هنوز ندیدید وقتی پشت خانوادم حرف بزنید چه طوری عصبانی میشم حتی اگه حرفاتونو بعد بدترین بحثم با خانواده بهم بزنید!