eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
624 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی تو هر جمعی یه نفر هست که دستگاه کپی هست،هر حرکت و حرفی بزنی تو چشات زل میزنه و کاراتو تکرار میکنه!
″رایحه″
ولی تو هر جمعی یه نفر هست که دستگاه کپی هست،هر حرکت و حرفی بزنی تو چشات زل میزنه و کاراتو تکرار میکن
یه نفر دیگه هم هست که انگار خدا اونو فقط برای تخریب آفریده،کافیه یه کار کنی یا یه حرفی بزنی؛تا عمر داری سوژه اش شدی
نمی دونم چطوری با دیگران رابطه عاشقانه دارید و می تونید روزانه حرف های محبت آمیز رو بشنوید و واکنشی مثل خنده نداشته باشید،من حتی بلد نیستم چطوری با چت جی پی تی حرف بزنم که بهم جواب بده و نگه متاسفم بعد دیگران انتظار دارن که نسبت به قربون صدقه هاشون عصبی نشم یا خندم نگیره!
من وقتی با خانواده فیلم میبینم این طوریه که خانواده دارن در مورد چندش بودن شخصیت حرف میزنن و من در همون لحظه از چشما و زاویه فک و حالت بینی و گوشای شخصیت تعریف میکنم
این بغض که در گلوم جا خوش کرده احوالِ مرا چقدر ناخوش کرده
″رایحه″
این بغض که در گلوم جا خوش کرده احوالِ مرا چقدر ناخوش کرده
ما خسته‌ایم خسته به معنای واقعی دل‌های ما شکسته به معنای واقعی...
_دوباره می خوای منو ول کنی؟ +اشتباه میکنی!من هیچ وقت برنگشته بودم پیش تو که بخوام دوباره ولت کنم...💔
همینقد منتغی🤌🎀
میدونی بعضی وقتا زندگی منم میشه مثل نامه ی سعید برای شیرین،پر کاش و حسرت ولی تهش فقط می خوام همه چیز درست بشه و رابطه ام با اطرافیانم بشه مثل قبل:)