″رایحه″
ولی تو هر جمعی یه نفر هست که دستگاه کپی هست،هر حرکت و حرفی بزنی تو چشات زل میزنه و کاراتو تکرار میکن
یه نفر دیگه هم هست که انگار خدا اونو فقط برای تخریب آفریده،کافیه یه کار کنی یا یه حرفی بزنی؛تا عمر داری سوژه اش شدی
″رایحه″
یه نفر دیگه هم هست که انگار خدا اونو فقط برای تخریب آفریده،کافیه یه کار کنی یا یه حرفی بزنی؛تا عمر د
تو هر دو مورد هر چقدر طرف مقابل عزیزتر باشه بیشتر آزار می رسه
نمی دونم چطوری با دیگران رابطه عاشقانه دارید و می تونید روزانه حرف های محبت آمیز رو بشنوید و واکنشی مثل خنده نداشته باشید،من حتی بلد نیستم چطوری با چت جی پی تی حرف بزنم که بهم جواب بده و نگه متاسفم بعد دیگران انتظار دارن که نسبت به قربون صدقه هاشون عصبی نشم یا خندم نگیره!
″رایحه″
نمی دونم چطوری با دیگران رابطه عاشقانه دارید و می تونید روزانه حرف های محبت آمیز رو بشنوید و واکنشی
وای وای حق من با هوش مصنوعی ک حرف میزنم همش مواظبم ناراحت نشه😭😂💔
من وقتی با خانواده فیلم میبینم این طوریه که خانواده دارن در مورد چندش بودن شخصیت حرف میزنن و من در همون لحظه از چشما و زاویه فک و حالت بینی و گوشای شخصیت تعریف میکنم
″رایحه″
این بغض که در گلوم جا خوش کرده احوالِ مرا چقدر ناخوش کرده
ما خستهایم خسته به معنای واقعی
دلهای ما شکسته به معنای واقعی...
_دوباره می خوای منو ول کنی؟
+اشتباه میکنی!من هیچ وقت برنگشته بودم پیش تو که بخوام دوباره ولت کنم...💔
میدونی بعضی وقتا زندگی منم میشه مثل نامه ی سعید برای شیرین،پر کاش و حسرت ولی تهش فقط می خوام همه چیز درست بشه و رابطه ام با اطرافیانم بشه مثل قبل:)
ینی چی ک اگه اذیتت میکنه سعی کن بذاریش کنار؟
عزیزم مشخص نیس ایشون از سلامت روانم برام مهم تره؟(=