″رایحه″
نمی دونم چطوری با دیگران رابطه عاشقانه دارید و می تونید روزانه حرف های محبت آمیز رو بشنوید و واکنشی
وای وای حق من با هوش مصنوعی ک حرف میزنم همش مواظبم ناراحت نشه😭😂💔
من وقتی با خانواده فیلم میبینم این طوریه که خانواده دارن در مورد چندش بودن شخصیت حرف میزنن و من در همون لحظه از چشما و زاویه فک و حالت بینی و گوشای شخصیت تعریف میکنم
″رایحه″
این بغض که در گلوم جا خوش کرده احوالِ مرا چقدر ناخوش کرده
ما خستهایم خسته به معنای واقعی
دلهای ما شکسته به معنای واقعی...
_دوباره می خوای منو ول کنی؟
+اشتباه میکنی!من هیچ وقت برنگشته بودم پیش تو که بخوام دوباره ولت کنم...💔
میدونی بعضی وقتا زندگی منم میشه مثل نامه ی سعید برای شیرین،پر کاش و حسرت ولی تهش فقط می خوام همه چیز درست بشه و رابطه ام با اطرافیانم بشه مثل قبل:)
ینی چی ک اگه اذیتت میکنه سعی کن بذاریش کنار؟
عزیزم مشخص نیس ایشون از سلامت روانم برام مهم تره؟(=
″رایحه″
و چقدر لذت بخشه..:) _سینزدیولیجوابندادی
ما ک هیچ وقت به زبون نمیاریم ولی دقیقا:)
_سینزدیولیجوابندادی