eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
624 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
من وقتی با خانواده فیلم میبینم این طوریه که خانواده دارن در مورد چندش بودن شخصیت حرف میزنن و من در همون لحظه از چشما و زاویه فک و حالت بینی و گوشای شخصیت تعریف میکنم
این بغض که در گلوم جا خوش کرده احوالِ مرا چقدر ناخوش کرده
″رایحه″
این بغض که در گلوم جا خوش کرده احوالِ مرا چقدر ناخوش کرده
ما خسته‌ایم خسته به معنای واقعی دل‌های ما شکسته به معنای واقعی...
_دوباره می خوای منو ول کنی؟ +اشتباه میکنی!من هیچ وقت برنگشته بودم پیش تو که بخوام دوباره ولت کنم...💔
همینقد منتغی🤌🎀
میدونی بعضی وقتا زندگی منم میشه مثل نامه ی سعید برای شیرین،پر کاش و حسرت ولی تهش فقط می خوام همه چیز درست بشه و رابطه ام با اطرافیانم بشه مثل قبل:)
ینی چی ک اگه اذیتت می‌کنه سعی کن بذاریش کنار؟ عزیزم مشخص نیس ایشون از سلامت روانم برام مهم تره؟(=
″رایحه″
و چقدر لذت بخشه..:) _سین‌زدی‌ولی‌جواب‌ندادی
ما ک هیچ وقت به زبون نمیاریم ولی دقیقا:) _سین‌زدی‌ولی‌جواب‌ندادی
ولی خوندن پیامای قدیمی یکی از بدترین کاراییه ک می‌تونی در حق خودت بکنی:)
ولی اینایی ک هر شب میان پیوی شب بخیر میگن>>>>>>>