″رایحه″
الان باید بگیم: کاش همتون یه دست نداشته باشید ولی سعید زنده باشه..
میخام صد سال سیا زنده نباشه و دوس دخترم نداشته باشه🗿
خدایی ب این فک نمیکنین که اون مقدار زمان از عمرتون که پای تاسیان گذاشتین حروم شد؟...
″رایحه″
الان باید بگیم: کاش همتون یه دست نداشته باشید ولی سعید زنده باشه..
واییی شخصیت سعید >>>
″رایحه″
خدایی ب این فک نمیکنین که اون مقدار زمان از عمرتون که پای تاسیان گذاشتین حروم شد؟...
نه چون سعید وجود داشت تو فیلم
″رایحه″
نه چون سعید وجود داشت تو فیلم
اگه بخوای اون فکر رو کنی من کل عمرم رو حروم میکنم
″رایحه″
اگه بخوای اون فکر رو کنی من کل عمرم رو حروم میکنم
دقیقا همینطوره
فک کردی غیر اینه؟
″رایحه″
نه،اما خب اونم بخشی از زندگی هست
خودت میگی یه بخش،
تفریح، هنر، فیلم، آهنگ و... باید یه بخشی از زندگی باشه
یه بخشی شم باید بذاری برا کارای مفید که یه ثمری داشته باشه برات
″رایحه″
میخام صد سال سیا زنده نباشه و دوس دخترم نداشته باشه🗿
والله ما دست نداشته باشیم که ابلیس بره دوست دختر سعید بشه