″رایحه″
اگه بخوای اون فکر رو کنی من کل عمرم رو حروم میکنم
دقیقا همینطوره
فک کردی غیر اینه؟
″رایحه″
نه،اما خب اونم بخشی از زندگی هست
خودت میگی یه بخش،
تفریح، هنر، فیلم، آهنگ و... باید یه بخشی از زندگی باشه
یه بخشی شم باید بذاری برا کارای مفید که یه ثمری داشته باشه برات
″رایحه″
میخام صد سال سیا زنده نباشه و دوس دخترم نداشته باشه🗿
والله ما دست نداشته باشیم که ابلیس بره دوست دختر سعید بشه
″رایحه″
اگه میخوای خوشحالم کنی میتونی بهم "کتاب" هدیه بدی ،محبت کنی ، دو رو نباشی، تنهام نزاری ، به قول هات
اگه می خوای خوشحالم کنی می تونی بهم "آرامش"هدیه بدی،تو ذوقم نزنی،کنارم باشی،خودت باشی،باهام بد رفتار نکنی و کاری کنی کنارت یه بچه بشم>>>
دلم واسه این نسل می سوزه چون هیچ وقت نمی فهمن رویای رفتن به رستوران آقای خرچنگ،نینجا بلد بودن و داشتن سر بند بنفش و آبی و نارنجی و قرمز،داشتن قاشق سحرآمیز،دیدن بابا لنگ دراز و... چه حسی داره....
میگن چرا دوسش داری اما نمیدونن اون تنها کسی بود که ازم خواست براش آهنگ بخونم و هیچ وقت بهم نگفت بسه و به انتخاب هام توهین نکرد و همیشه حواسش بهم بود و فهمید پشت خنده ی مصنوعیم چه غمی هست...!