″رایحه″
و بغض را گاهی فقط گریه میداند چجور ارامش کند..
ولی ادم تنها را فقط درد هایش میدانند چجور ارامش کنند..
انتقام؟ هیچکس مثل این کاربر بهت اهمیت نخواهد داد و دوستت نخواهد داشت و برای داشتنت تلاشی نخواهد کرد ، از دست دادن من بزرگترین انتقامی هست که میشد ازت گرفت.
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24134
من اصولاً آدم بی ادبی نیستما ولی دستم تا دسته تو حلق سعید😐😑 چرا از خودت مایه نمیذاری جناب عطیه سادات *؟!🗿🙄 #بماند
_______
همین ک ایشون گف👌😂
#ناشناس
″رایحه″
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24134 من اصولاً آدم بی ادبی نیستما ولی دستم تا دسته تو حلق سعید😐😑 چرا از
دوستان عزیز من اگه از خودم مایه بزارم شما تضمین می کنید سعید منو بدون دست بپذیره؟؟؟
″رایحه″
دوستان عزیز من اگه از خودم مایه بزارم شما تضمین می کنید سعید منو بدون دست بپذیره؟؟؟
نه،ولی اینکه ما دست نداشته باشیم ولی تو دوست دختر سعید باشی حرف زوره
″رایحه″
دوستان عزیز من اگه از خودم مایه بزارم شما تضمین می کنید سعید منو بدون دست بپذیره؟؟؟
اگه از ما مایه بذاری چی اونوق/:
میدونین وقتیمیگم خستم یعنی چی؟ یعنی برق ازموقع اذانرفته و منچون گرمه نمیدونم چرا پانمیشم نماز بخونم ولی چادرنماز سرمه..