eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
و بغض را گاهی فقط گریه میداند چجور ارامش کند..
ولی ادم تنها را فقط درد هایش میدانند چجور ارامش کنند..
بلند میخندم‌که پنهان کنم غمی بزرگ را...
انتقام؟ هیچکس مثل این کاربر بهت اهمیت نخواهد داد و دوستت نخواهد داشت و برای داشتنت تلاشی نخواهد کرد ، از دست دادن من بزرگترین انتقامی هست که میشد ازت گرفت.
مثل اینکه بازم‌زور بغض و شب بیشتره:/
بدبختی یعنی از استرس زیاد معده درد بگیری😭
دلم براش تنگ شده(((: نمیدونید چقد دلم میخواد باهاش صحبت کنم((:... _______ خیلی درد بدیه... خیلی وحشتناکه.. دلتنگی خفت میکنه امیدوارم زودتر باهاش حرف بزنی و ببینیش❤️‍🩹
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24134 من اصولاً آدم بی ادبی نیستما ولی دستم تا دسته تو حلق سعید😐😑 چرا از خودت مایه نمیذاری جناب عطیه سادات *؟!🗿🙄 _______ همین ک ایشون گف👌😂
″رایحه″
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24134 من اصولاً آدم بی ادبی نیستما ولی دستم تا دسته تو حلق سعید😐😑 چرا از
دوستان عزیز من اگه از خودم مایه بزارم شما تضمین می کنید سعید منو بدون دست بپذیره؟؟؟
″رایحه″
دوستان عزیز من اگه از خودم مایه بزارم شما تضمین می کنید سعید منو بدون دست بپذیره؟؟؟
نه،ولی اینکه ما دست نداشته باشیم ولی تو دوست دختر سعید باشی حرف زوره
میدونین وقتی‌میگم خستم یعنی چی؟ یعنی برق از‌موقع اذان‌رفته و‌ من‌چون گرمه نمیدونم چرا پانمیشم نماز بخونم ولی چادرنماز سرمه..