″رایحه″
دوستان عزیز من اگه از خودم مایه بزارم شما تضمین می کنید سعید منو بدون دست بپذیره؟؟؟
نه،ولی اینکه ما دست نداشته باشیم ولی تو دوست دختر سعید باشی حرف زوره
″رایحه″
دوستان عزیز من اگه از خودم مایه بزارم شما تضمین می کنید سعید منو بدون دست بپذیره؟؟؟
اگه از ما مایه بذاری چی اونوق/:
میدونین وقتیمیگم خستم یعنی چی؟ یعنی برق ازموقع اذانرفته و منچون گرمه نمیدونم چرا پانمیشم نماز بخونم ولی چادرنماز سرمه..
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی بهم میگن چرا طرفدار امید هستی؟
جوابم:..
ارتش سرخ❤️
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت دخترایی که دست به سیاه سفید نمیزنن، بعد از ازدواج😂😂
″رایحه″
الان باید بگیم: کاش همتون یه دست نداشته باشید ولی سعید زنده باشه..
و این که اگه یه حرفی مثل این رو بیشعوری می دونید خودتون بدترش رو نگید