″رایحه″
الان باید بگیم: کاش همتون یه دست نداشته باشید ولی سعید زنده باشه..
و این که اگه یه حرفی مثل این رو بیشعوری می دونید خودتون بدترش رو نگید
″رایحه″
کرم داشتن یه همچین چیزیه😂
وای تو رو خدا بذا اسمشو ببینیم اصن معلوم نیس اسمشش🗿🗿🗿
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24177
اینکه مثل خودت باهات رفتار بشه و ناراحت بشی نشون میده تحمل رفتارای خودت رو هم نداری:) پس نوش جونت بازم چرت و پرت به ما ممبرا بگی بدترشو در جوابت میگم•_•
_______
خوشگل عطیه داشت با ما شوخی میکرد و واقن منظور خاصی نداشت شما به دل نگیر.
حرف عطیه هم این بود که من اینو به شوخی گفتم شما میتونستی مودبانه تر رفتار کنی همین
#ناشناس