″رایحه″
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24381 نچچچچ این اعتقاد شخصی منه و نظر هر کس برای خودش محترمه من معتقدم (
حاج آقا تو اطرافیانتون کسیو سراغ ندارید عقیدش مث خودتون باشه😂
هدایت شده از ' ܢܚܦ̈وط '
آنهایی که دوستمان دارند خیلی بیشتر از کسانی که از ما متنفرند ، ترسناکاند .
″رایحه″
انسانو میگه💘😂
اوهوم عزرائیلم خونه کناری دراز کشیده ولی خو چون دوست نداره کسی ببینتش کشیده کنار😂
- تو یه بسته پاستیل بهم بده خودم بلدم چطور باهاش خوشحال زندگی کنم...
+ با یه بسته پاستیل فقط؟
- نه ... گفتم " تو " یه بسته پاستیل بهم بدی...
″رایحه″
کنکوری هامون،امیدوارم این حس رو به زودی تجربه کنید!
شما هم مثل من با شنیدن این آهنگ سریال پایتخت تو ذهن تون شکل میگیره؟؟!