eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ' ܢܚܦ̈وط '
آن‌هایی که دوستمان دارند خیلی بیشتر از کسانی که از ما متنفرند ، ترسناک‌اند .
این منو یگانه ایم😑😂❤
″رایحه″
انسانو میگه💘😂
اوهوم عزرائیلم خونه کناری دراز کشیده ولی خو چون دوست نداره کسی ببینتش کشیده کنار😂
یه شب تموم میشه همه دردا..:)
آقای امام زمان..:)
- تو یه بسته پاستیل بهم بده خودم بلدم چطور باهاش خوشحال زندگی کنم... + با یه بسته پاستیل فقط؟ - نه ... گفتم " تو " یه بسته پاستیل بهم بدی...
″رایحه″
کنکوری هامون،امیدوارم این حس رو به زودی تجربه کنید!
شما هم مثل من با شنیدن این آهنگ سریال پایتخت تو ذهن تون شکل میگیره؟؟!
pov: نمیدونی چته فقط‌ میدونی دلت گرفته و نمیخوای ادامه بدی
_عشق خیلی بد و دردناکه! +نه! _پس چی از عشق هم دردناک تره؟؟ +این که حتی اجازه دوست داشتنش رو هم نداشته باشی...
ولی اون حسی که تو جمع سر سفره نشستی،بغض راه نفس کشیدنت رو بسته و تو سعی میکنی با خوردن غذا جلوی گریه ات رو بگیری...تو اون لحظه همه دارن غذاشون رو می خورن لذت میبرن و میگن و می خندن ولی تو فقط داری با غذا جلو اشک هات رو میگیری...!
بدترین بخش درد و دل کردن با دیگران اونجاست که با هر بحث کوچیکی جلوی همه میگن چیا گفتی و یاد آوری میکنن که تو کنارشون نشستی و گریه کردی...وقتی زیاد این حس رو تجربه کنی دیگه با کسی جز خودت و دفتر خاطراتت درد و دل نمیکنی...!