eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
622 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
https://eitaa.com/MNfMFAFZ/24381 نچچچچ این اعتقاد شخصی منه و نظر هر کس برای خودش محترمه من معتقدم (
حاج آقا تو اطرافیانتون کسیو سراغ ندارید عقیدش مث خودتون باشه😂
قبول دارین خونه خودتون تنها جاییه ک آب مزه ای نمیده و از خوردنش لذت میبرین؟
هدایت شده از ' ܢܚܦ̈وط '
آن‌هایی که دوستمان دارند خیلی بیشتر از کسانی که از ما متنفرند ، ترسناک‌اند .
این منو یگانه ایم😑😂❤
″رایحه″
انسانو میگه💘😂
اوهوم عزرائیلم خونه کناری دراز کشیده ولی خو چون دوست نداره کسی ببینتش کشیده کنار😂
یه شب تموم میشه همه دردا..:)
آقای امام زمان..:)
- تو یه بسته پاستیل بهم بده خودم بلدم چطور باهاش خوشحال زندگی کنم... + با یه بسته پاستیل فقط؟ - نه ... گفتم " تو " یه بسته پاستیل بهم بدی...
″رایحه″
کنکوری هامون،امیدوارم این حس رو به زودی تجربه کنید!
شما هم مثل من با شنیدن این آهنگ سریال پایتخت تو ذهن تون شکل میگیره؟؟!
pov: نمیدونی چته فقط‌ میدونی دلت گرفته و نمیخوای ادامه بدی
_عشق خیلی بد و دردناکه! +نه! _پس چی از عشق هم دردناک تره؟؟ +این که حتی اجازه دوست داشتنش رو هم نداشته باشی...