″رایحه″
انسانو میگه💘😂
اوهوم عزرائیلم خونه کناری دراز کشیده ولی خو چون دوست نداره کسی ببینتش کشیده کنار😂
- تو یه بسته پاستیل بهم بده خودم بلدم چطور باهاش خوشحال زندگی کنم...
+ با یه بسته پاستیل فقط؟
- نه ... گفتم " تو " یه بسته پاستیل بهم بدی...
″رایحه″
کنکوری هامون،امیدوارم این حس رو به زودی تجربه کنید!
شما هم مثل من با شنیدن این آهنگ سریال پایتخت تو ذهن تون شکل میگیره؟؟!
_عشق خیلی بد و دردناکه!
+نه!
_پس چی از عشق هم دردناک تره؟؟
+این که حتی اجازه دوست داشتنش رو هم نداشته باشی...
ولی اون حسی که تو جمع سر سفره نشستی،بغض راه نفس کشیدنت رو بسته و تو سعی میکنی با خوردن غذا جلوی گریه ات رو بگیری...تو اون لحظه همه دارن غذاشون رو می خورن لذت میبرن و میگن و می خندن ولی تو فقط داری با غذا جلو اشک هات رو میگیری...!
بدترین بخش درد و دل کردن با دیگران اونجاست که با هر بحث کوچیکی جلوی همه میگن چیا گفتی و یاد آوری میکنن که تو کنارشون نشستی و گریه کردی...وقتی زیاد این حس رو تجربه کنی دیگه با کسی جز خودت و دفتر خاطراتت درد و دل نمیکنی...!
″رایحه″
بدترین بخش درد و دل کردن با دیگران اونجاست که با هر بحث کوچیکی جلوی همه میگن چیا گفتی و یاد آوری میک
بیاید وقتی یکی پیش مون درد و دل کرد فکر کنیم اون مشکل مشکل ما هم هست و باهاش همدردی کنیم و درکش کنیم نه این که همش بگیم تو اشتباه میکنی
″رایحه″
بیاید وقتی یکی پیش مون درد و دل کرد فکر کنیم اون مشکل مشکل ما هم هست و باهاش همدردی کنیم و درکش کنیم
نه این که سرش داد بکشیم و بگیم برات متاسفم که این طوری فکر میکنی
″رایحه″
نه این که سرش داد بکشیم و بگیم برات متاسفم که این طوری فکر میکنی
بیاید همو درک کنیم