″رایحه″
فقط ما قراره تاوان پس بدیم خدا؟
بله،چون این تو بودی که از حد و مرز گذشتی و عاشقش شدی،این تو بودی که عاشق شدی اون فقط کنارت موند تا بیشتر خیال پردازی کنی
″رایحه″
بله،چون این تو بودی که از حد و مرز گذشتی و عاشقش شدی،این تو بودی که عاشق شدی اون فقط کنارت موند تا ب
چرا حق میگی هان؟ چرا داری انقد حق میگی؟
میگم دردونه...
آنقَدَردرحَسرَتِدوُریتونَجواکُنم،
تاخُداگویدبیااِینهَمعَزیزدُردانِهات..