3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من همونم که لج بودن همه باهام...
خواستم افتخاری باشم واسه ننه بابام:))
″رایحه″
الان اینجوریه که میخوام به حال بابام گریه کنم....
اشکال نداره باباجونم
دنیا دوروزه..
دوستان من دارم راه میفتم و عازم سفر عاشقیم...نمیدونم شاید پستی گذاشته باشم که ناراحتتون کرده یا با عقایدتون یکی نبوده و...خواستم بگم از همتون معذرت میخوام حلال کنید❤