eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
نمیدونم چندمین باره میزنی تو ذوقم؛
چقد برام مهمی و چقد برات مهم نیستم..!:)
تو زبان عربی کلمه ی"الوُجُوم"رو داریم که یعنی دردی که صاحبش را لال میکند...
هوا یه جوریه ک نمیدونم برا خودم یه لیوان شربت بریزم یا خودمو دار بزنم؛
دوست دارم بمیرم ولی به این فکر می‌کنم که اگه هنوز نفهمیده باشی چقد دوست دارم چی..؟
″رایحه″
_گربهههه😅👀
امروز روز جهانی گربه بوده:)✨...
هعی...دیشب با یه بنده خدایی تو بین الحرمین قرار داشتم بخاطرش تا رسیدم سریع آماده شدم اومدم بین الحرمین از ساعت۱۲تا۴اینجا بودم نیومد رفتم زیارت جاتون خالی خیلی خوب بود😂
از این به بعد تو ایرانم میخوام اینجوری ظاهر شم😂بهترین راه جلوگیری از آفتاب سوختگی😂❤️
″رایحه″
از این به بعد تو ایرانم میخوام اینجوری ظاهر شم😂بهترین راه جلوگیری از آفتاب سوختگی😂❤️
اینجا اینجوری عادیه ولی تو ایران هرکی ببینیه فک کنم دو سه تا سکته ریزودرشت رو باهم رد میکنه😂😂😂منم که مردم آزارررر😂😂
خبرم ساعت ۲ تو اوج گرما گفتم الان سگو بزنی بیرون نمیره پاشم برم حرم خلوته ولی فهمیدم خیلیا رو زدن و اونا اومدن بیرون😂😂😂