″رایحه″
دوست دارم بمیرم ولی به این فکر میکنم که اگه هنوز نفهمیده باشی چقد دوست دارم چی..؟
(گاومیشی دیگه. اگ ن هر کی بود تا حالا فهمیده بود)
هعی...دیشب با یه بنده خدایی تو بین الحرمین قرار داشتم بخاطرش تا رسیدم سریع آماده شدم اومدم بین الحرمین از ساعت۱۲تا۴اینجا بودم نیومد رفتم زیارت جاتون خالی خیلی خوب بود😂
″رایحه″
از این به بعد تو ایرانم میخوام اینجوری ظاهر شم😂بهترین راه جلوگیری از آفتاب سوختگی😂❤️
اینجا اینجوری عادیه ولی تو ایران هرکی ببینیه فک کنم دو سه تا سکته ریزودرشت رو باهم رد میکنه😂😂😂منم که مردم آزارررر😂😂
خبرم ساعت ۲ تو اوج گرما گفتم الان سگو بزنی بیرون نمیره پاشم برم حرم خلوته ولی فهمیدم خیلیا رو زدن و اونا اومدن بیرون😂😂😂