eitaa logo
″رایحه″
617 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
625 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
هعی...دیشب با یه بنده خدایی تو بین الحرمین قرار داشتم بخاطرش تا رسیدم سریع آماده شدم اومدم بین الحرمین از ساعت۱۲تا۴اینجا بودم نیومد رفتم زیارت جاتون خالی خیلی خوب بود😂
از این به بعد تو ایرانم میخوام اینجوری ظاهر شم😂بهترین راه جلوگیری از آفتاب سوختگی😂❤️
″رایحه″
از این به بعد تو ایرانم میخوام اینجوری ظاهر شم😂بهترین راه جلوگیری از آفتاب سوختگی😂❤️
اینجا اینجوری عادیه ولی تو ایران هرکی ببینیه فک کنم دو سه تا سکته ریزودرشت رو باهم رد میکنه😂😂😂منم که مردم آزارررر😂😂
خبرم ساعت ۲ تو اوج گرما گفتم الان سگو بزنی بیرون نمیره پاشم برم حرم خلوته ولی فهمیدم خیلیا رو زدن و اونا اومدن بیرون😂😂😂
درد دل کردن با بعضی ها مثل پر کردن خشاب اسلحه‌ایه که قراره بعد ها به خودت شلیک‌کنه. حواست باشه با کی درد دل میکنی...
از اینکه برق نباشه و من تنها تو خیابانای قم راه برم بشدت میترسم...
﮼‌من‌خودم‌رو‌می‌رسونم‌به‌اونجایی‌که‌میخوام ..
اون روزی که تصمیم گرفتم اول پیام ندم،اول سلام نکنم،تا دیدمشون نرم جلو،دیگه تو هر لحظه نخندونم شون و... شد پایان رابطه ام با خیلیا...!
این همون خیابونیه که تو ماه رمضون خر توش پر نمیزد جمعیتو نگااا😕😂
جمعیتووووو