″رایحه″
از این به بعد تو ایرانم میخوام اینجوری ظاهر شم😂بهترین راه جلوگیری از آفتاب سوختگی😂❤️
اینجا اینجوری عادیه ولی تو ایران هرکی ببینیه فک کنم دو سه تا سکته ریزودرشت رو باهم رد میکنه😂😂😂منم که مردم آزارررر😂😂
خبرم ساعت ۲ تو اوج گرما گفتم الان سگو بزنی بیرون نمیره پاشم برم حرم خلوته ولی فهمیدم خیلیا رو زدن و اونا اومدن بیرون😂😂😂
درد دل کردن با بعضی ها مثل پر کردن خشاب اسلحهایه که قراره بعد ها به خودت شلیککنه.
حواست باشه با کی درد دل میکنی...
اون روزی که تصمیم گرفتم اول پیام ندم،اول سلام نکنم،تا دیدمشون نرم جلو،دیگه تو هر لحظه نخندونم شون و... شد پایان رابطه ام با خیلیا...!