eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
من و تو نزدیکیم بهم مثل اسفند به فروردین و تو ازم دوری مثل فروردین از اسفند...❤️‍🩹
من دیگه حوصله فهموندن خودم به تورو ندارم،خودت برو ببین بقیه برات من میشن یا نه؛ولی وقتی رفتی دیگه برنگرد...!
هم زمان و هم مکان درست بود،تو آدم اشتباهی بودی...
چرا مردم نمی خوان درک کنن هر کی که زیاد حرف نمیزنه افسرده نیست،هر کی تو اتاق میشینه و در و می بنده و به کاراش میرسه افسرده نیست،هر کی زیاد می خنده سرخوش نیست؟هر موقع سکوت میکنی ناراحت نیستی؟
ما فارسی مون خیلی خوبه ولی اگه تو آزمون ازمون معنی "شت" رو بپرسه می نویسیم لعنتی😎
همه مون یه رفیقی داریم که اگه کسی صفحه ی چتمون باهاش رو بخونه تمام راز های خانوادگی و شخصی که کسی نباید خبردار میشده رو می فهمه^-_-^
صدا دوربین حرکت دوباره برام فیلم بازی کن؛!
:)
انقد چیزا هس تو دلم بهت گفتم و تو روحت خبر نداره🥲
انقد حسودیم میشه میبینم سرتو رو شونه یکی میذاری..