چرا مردم نمی خوان درک کنن هر کی که زیاد حرف نمیزنه افسرده نیست،هر کی تو اتاق میشینه و در و می بنده و به کاراش میرسه افسرده نیست،هر کی زیاد می خنده سرخوش نیست؟هر موقع سکوت میکنی ناراحت نیستی؟
همه مون یه رفیقی داریم که اگه کسی صفحه ی چتمون باهاش رو بخونه تمام راز های خانوادگی و شخصی که کسی نباید خبردار میشده رو می فهمه^-_-^