eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
الان تو اون بخش از زندگی هستم که اگه اسمشو زندگی نزاریم بهتره...
همه فکر میکردن انیشتن هیچی بلد نیست،اما در آخر شد کسی که تا ابد اسمش رو لب ها می مونه.اینو گفتم که بگم تو هم می تونی،تو به همه ثابت میکنی که یه روزی که نزدیکه بدون کمک کسی رو پای خودت وایمیستی
هدایت شده از 𝙂𝙧𝙞𝙢 𝙍𝙚𝙖𝙡𝙞𝙩𝙞𝙚𝙨
کی گفته زندگی درد قشنگیست که جریان دارد؟ والا زندگی از زهرمارم بدتره:)
صورتت را به چه تشبیه کنم در شعرم؟ ماه بیجا بکند مثل تو زیبا بشود..!
واقعا دوست ندارم مرداد تموم شه؛
اصلیه اونیه ک تا ابد اصلیه‌ش بمونی
یه مریضی هم هست که شماره‌ی آدما رو به یه اسمای عجیبی ذخیره میکنی، که بعدا هرچی اسم رو نگاه میکنی یادت نمیاد که شماره‌ی کی بوده اصلا.
هر روز تصمیم می‌گیرم دیگه اون آدم سابق نباشم هر شب یادم میاد ع صب تصمیم گرفته بودم
و بالاخره قم...
جنازم ینی:))