همه فکر میکردن انیشتن هیچی بلد نیست،اما در آخر شد کسی که تا ابد اسمش رو لب ها می مونه.اینو گفتم که بگم تو هم می تونی،تو به همه ثابت میکنی که یه روزی که نزدیکه بدون کمک کسی رو پای خودت وایمیستی
هدایت شده از 𝙂𝙧𝙞𝙢 𝙍𝙚𝙖𝙡𝙞𝙩𝙞𝙚𝙨
کی گفته زندگی درد قشنگیست که جریان دارد؟
والا زندگی از زهرمارم بدتره:)