یه مریضی هم هست که شمارهی آدما رو به یه اسمای عجیبی ذخیره میکنی، که بعدا هرچی اسم رو نگاه میکنی یادت نمیاد که شمارهی کی بوده اصلا.
از کربلا تا الان خواب بودم فقط نجف و کاظمین و سامرا بیدار شدم رفتم زیارت کردم نماز خوندم دوباره خوابیدم همه پشماشون ریخته بود میگفتن ۴۸ساعته خوابیدی😂😂😂
″رایحه″
از کربلا تا الان خواب بودم فقط نجف و کاظمین و سامرا بیدار شدم رفتم زیارت کردم نماز خوندم دوباره خواب
به سلام خانوم،زیارت قبول،ان شاءالله به زودی دوباره راهی میشی خوشگلم
″رایحه″
به سلام خانوم،زیارت قبول،ان شاءالله به زودی دوباره راهی میشی خوشگلم
مرسی عشقم،ان شاءالله سری بعد با هم
″رایحه″
مرسی عشقم،ان شاءالله سری بعد با هم
ان شاءالله چهارنفری باهم بریم بین الحرمین و اونجا هم کنار هم باشیم
″رایحه″
ان شاءالله چهارنفری باهم بریم بین الحرمین و اونجا هم کنار هم باشیم
یه دفعه دیدی شد مثل حرم😂
″رایحه″
ان شاءالله چهارنفری باهم بریم بین الحرمین و اونجا هم کنار هم باشیم
این خادمای اونجا اعصاب معصاب ندارن میزنن شتکمون میکنن😂با چندتاشون دعوام شد یکیشون میخواست منو بزنه😂
″رایحه″
این خادمای اونجا اعصاب معصاب ندارن میزنن شتکمون میکنن😂با چندتاشون دعوام شد یکیشون میخواست منو بزنه😂
خب پس به هیچ وجه نباید اونجا با هم ظاهر بشیم وگرنه عمودی میریم افقی برمیگردیم😂