https://eitaa.com/MNfMFAFZ/25158
وای مهیار یه چیز دیگس من با آهنگاش و صداش زندگی کردممممم خداکنه خدا صدامو بشنوه و برم مهیار و از نزدیکم ببینم آرزومه دیدنش 🙂خداکنه نمیرم و قبل از مرگم مهیار و شایع رو یه بار از نزدیک ببینمش
--------------
عیجان میفهمم چی میگی
امیدوار ب آرزوت برسی👀🥲
نوان
.
.
گروه نوان تا ابددددددد
----------------
بله بله کم کم داشتم نگران میشدم بچه هامون فقط دو سه تا خواننده رو گوش میدن😂💔
مهیار جوننمممممم
.
.
مهیارررررررررر
-----------------
ولی هر چقد صداش کنی اون گذرش این ورا نمیافته🎀😂
نیازمند دو عدد بانو یا جناب جذاب جهت زیباسازی چنل کوچیکمون . اینجا کسی هست؟🤌🏻🤍
https://eitaa.com/joinchat/1385235444Ce06158c293
-------------
بانو ها یا جناب های جذاب😂🤌
″رایحه″
انقدر جلو همه سرحال بودم که وقتی سکوت میکنم همه می پرسن چی شده؟باید بگم هیچی نشده فقط دیگه از خودم خ
چیزی نشده ولی ورژن واقعیم اون ورژن سرخوشی که همیشه خودم میساختمشو زده کنار و حالا اینی که میبینی من واقعیم:))
هدایت شده از
برای فردایی که هنوز نیامده بود غصه میخورد.
برای اتفاقی که هنوز رخ نداده بود شبها از استرس بیدار میماند.
برای کسی که هنوز چشمانش را نبسته بود، گریه میکرد.
برای شخصی که هنوز از زندگیم نرفته بود ،هم گریه میکرد.
ترس از دست دادنش را داشت...
فک میکرد، شاید آدم دیوونه ای شده .
@MNfMFAFZ
″رایحه″
برای فردایی که هنوز نیامده بود غصه میخورد. برای اتفاقی که هنوز رخ نداده بود شبها از استرس بیدار می
برای فردایی دیوانه شده بود که نمیدانست خودش در آن حضور خواهد داشت یا نه:)))