″رایحه″
برای فردایی که هنوز نیامده بود غصه میخورد. برای اتفاقی که هنوز رخ نداده بود شبها از استرس بیدار می
برای فردایی دیوانه شده بود که نمیدانست خودش در آن حضور خواهد داشت یا نه:)))
″رایحه″
تویی که رو نقابتم دوباره صورتک زدی😅💔
چه جوری بوسه میزنی،به زخمی که نمک زدی...!
″رایحه″
چه جوری بوسه میزنی،به زخمی که نمک زدی...!
Mohsen Chavoshi - NEXT1.iRMohsenChavoshi-ZarreBin-320(www.Next1.ir).mp3
زمان:
حجم:
8.8M
به کی قراره لو بدی؛بغل کشیدن منو...❤️🩹