اگه بفهمین یه سال تمام بازیتون داده و با یه هدف خاصی بهتون نزدیک شده و اصلا حسی بهتون نداره چیکار میکنین؟
https://harfeto.timefriend.net/17190482951444
″رایحه″
اگه بفهمین یه سال تمام بازیتون داده و با یه هدف خاصی بهتون نزدیک شده و اصلا حسی بهتون نداره چیکار می
حال نداشتم لینکو باز کنم ولی
اگه دوستش داشته باشم یه تفنگ با خشابی که دوتا تیر داره میگیرم اول اونو میکشم بعد خودمو...
اگه هم نه یه تفنگ با خشابی که فقط یدونه تیر داره میگیرم فقط اونو میکشم:))
ولی تصمیم گرفتم از این به بعد به یسریا تا بم پیام ندادن دیگه پیام ندم...فک کنم پایان خیلی از روابطم باشه همینجا😅💔
اونجا که داستایوفسکی میگه:
می خواهم اقلاً یک نفر باشد که من با او از همه چیز همانطور حرف بزنم که با خودم حرف می زنم.