اونجا که داستایوفسکی میگه:
می خواهم اقلاً یک نفر باشد که من با او از همه چیز همانطور حرف بزنم که با خودم حرف می زنم.
″رایحه″
اگه بفهمین یه سال تمام بازیتون داده و با یه هدف خاصی بهتون نزدیک شده و اصلا حسی بهتون نداره چیکار می
گریه میکنم چیکار کنم
-------------
هعی منم همینطور
″رایحه″
اگه بفهمین یه سال تمام بازیتون داده و با یه هدف خاصی بهتون نزدیک شده و اصلا حسی بهتون نداره چیکار می
همه حرفامو مینویسم براش بعدم میدونم ک دلم نمیاد بدم بهش هعی
----------------
عافرین کار خوبی میکنی
#ناشناس
یک روز
به وقت عشق
ساعت هايمان را
با هم تنظیم می کنیم
و از آن پس
دیگر فرقی نمیکند
به کدام وقت محلی
مشغول
دوست داشتن همیم...
_محمدشیرینزاده
″رایحه″
انقد که من سر این استرس کشیدم تو این یه ماه اخیر بی سابقه بود😂
چرا باید گروه و میباختتت
من نمیخواستم دل اون پسر تپله بشکنه گناه داشت🥺