″رایحه″
دوستان به نظرتون من کوتاه موندم یا ایشون خیلی رشد کردن؟لطفا یکی پاسخگو باشه🙏🏻
من پاسخگو عم،
تو درازی،
اون دراز تر🤌
″رایحه″
من پاسخگو عم، تو درازی، اون دراز تر🤌
من دراز نیستم تو کوتوله ای برادر
دوستان ۱۵۵هم شد قد آخه؟
″رایحه″
من دراز نیستم تو کوتوله ای برادر دوستان ۱۵۵هم شد قد آخه؟
آخه برای دختر ۱۷۰ طبیعیه؟؟؟؟
″رایحه″
آخه برای دختر ۱۷۰ طبیعیه؟؟؟؟
نه من۱۶۴عم بم میگن کوتوله موندی ولی ایشون دیگه خیلی کوتوله مونده خدایی😂
انقد دویدیم غافل از اینکه زندگی یه تردمیل بیشتر نیست هرچی بدویی بی فایدست،تقلا کردنت و دویدنت فقط باعث این میشه که سقوط نکنی ولی خب با دویدن هیچ وقت جلو نمیری...
″رایحه″
نه من۱۶۴عم بم میگن کوتوله موندی ولی ایشون دیگه خیلی کوتوله مونده خدایی😂
از پیامبر اکرم نقل است
آدم دراز کم عقل است😎
در ضمن تو دو ساله ۱۶۴ موندی/:
″رایحه″
از پیامبر اکرم نقل است آدم دراز کم عقل است😎 در ضمن تو دو ساله ۱۶۴ موندی/:
دیگه قدم رشد نمیکنه عشقوم😑
ولی من میخوام بلند بشم مث طاها...انقد دیدش خوبه رفتم رو چارپایه همقدش شدم به همه جا دید داشتم خیلی خوب بود😁
من وقتی از یه سکانس خوشم بیاد هزار بار تا آخر قسمت فیلم رو میکشم عقب تا اون سکانس رو دوباره ببینم بعد بهم میگی چرا هر روز تمام لحظاتی که کنار اون بودم رو مرور میکنم؟!!!
″رایحه″
تا تو باشی دوستتو مسخره نکنی😌
ولی من دوست دارم که کوچولویی چون راحت می تونم بغلت کنم...