وقتی اون شبای سختی رو که دلتنگی و بغض داشت خفهت میکرد رو بدون کمک گذروندی، بدون بقیشم میتونی؛
حتی تنها:)
″رایحه″
کی از من فیلم گرفته؟؟؟
ولی دقت کردین آدم با دیدن پیام بعضی ها همین شکلی ذوق میکنه؟
″رایحه″
:))
این صدا رو شناختین؟این هاتف تو فیلم دلدادگانه،دیدن هاتف ارغوان رو از دست داد و خودشم نابود شد؟!خیلی از ماها هم داریم نابود میشیم و باز تظاهر به خوب بودن میکنیم که احیانا طرف مقابل نگران نشه،حتی وقتی رفته هم می ترسیم یه وقت یه جایی ناراحت بشه و عاملش ما باشیم..💔