هدایت شده از 𝙂𝙧𝙞𝙢 𝙍𝙚𝙖𝙡𝙞𝙩𝙞𝙚𝙨
کی گفته زندگی درد قشنگیست که جریان دارد؟
والا زندگی از زهرمارم بدتره:)
یه مریضی هم هست که شمارهی آدما رو به یه اسمای عجیبی ذخیره میکنی، که بعدا هرچی اسم رو نگاه میکنی یادت نمیاد که شمارهی کی بوده اصلا.
از کربلا تا الان خواب بودم فقط نجف و کاظمین و سامرا بیدار شدم رفتم زیارت کردم نماز خوندم دوباره خوابیدم همه پشماشون ریخته بود میگفتن ۴۸ساعته خوابیدی😂😂😂