″رایحه″
کی از من فیلم گرفته؟؟؟
ولی دقت کردین آدم با دیدن پیام بعضی ها همین شکلی ذوق میکنه؟
″رایحه″
:))
این صدا رو شناختین؟این هاتف تو فیلم دلدادگانه،دیدن هاتف ارغوان رو از دست داد و خودشم نابود شد؟!خیلی از ماها هم داریم نابود میشیم و باز تظاهر به خوب بودن میکنیم که احیانا طرف مقابل نگران نشه،حتی وقتی رفته هم می ترسیم یه وقت یه جایی ناراحت بشه و عاملش ما باشیم..💔
الان تو ذهنم آهنگ من دلم پری رو می خواد پخش میشه و از جلو چشمم تک تک سکانس های زیر خاکی و قربون صدقه های فریبرز رد میشه.
″رایحه″
الان تو ذهنم آهنگ من دلم پری رو می خواد پخش میشه و از جلو چشمم تک تک سکانس های زیر خاکی و قربون صدقه
بیخوابی زده به سرت بخوابی درست میشه:))
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادش بخیر عمو رولی....چقدر من ساعت ها منتظر می موندم تا این کارتون شروع بشه...❤️🩹