eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
...💔
_این عکس از لحظه به اسارت در آمدن قهرمان چزابه ست ارتش‌تک‌نفره‌داشتیم‌وقتی‌که‌مدنبود... سرباز وظیفه شهید ماشاءالله_پیل_افکن ، در ادامه عملیات چزابه ، به تنهایی شش شبانه روز در مقابل و پشت جبهه دشمن بدون وقفه برای نجات تیپ ۷۷خراسان از محاصره، با دشمنان بعثی جنگید و آنقدر از مهمات ذخیره و دپو شده دشمن استفاده کرد تا مهمات آن محدوده به پایان رسید. آنگاه با لبان تشنه و بدن خسته و گرسنه، و چشم ترکش خورده ایی که ۶ شبانه روز نخوابیده بود، در محاصره دشمن قرار گرفت و به تنهایی به اسارت دشمن در آمد . اين قهرمان ناشناخته ایران به تنهایی دو شبانه روز گردان‌های زرهی و پیاده دشمن را زمین گیر کرد تا تیپ مشهد از محاصره، رهایی یابد. دشمنان بعثی شکست خورده، خشم خود را ، با شکنجه‌های متعدد بر ایشان ، از جمله بریدن دو دست توانمندش از بازو، بیرون آوردن دو چشم او، شکستن دندان هایش، کندن پوست سر و جمجمه اش و همچنین کندن محاسن شریفش با پوست و گوشت صورتش، و با نشاندن صد‌ها گلوله در پیکر پاکش، از او انتقام گرفتند. و چه عاشقانه به ديدار حق شتافت:)   نبایداینقدر در معرفی قهرمانان بی نظیرمان کوتاهی کنیم!..
تایم
امشب تو این دیقه برات آرزو میکنم به اونی که تو ذهنته برسی گل قشنگم...
″رایحه″
بالاخره میتونم این کلیپو بذارم
ولی یادش بخیر کلاس هفتم، اون موقع من ابلیس نبودم و داوود بودم، انسان رسول بود، عزرائیل آقا محمد بود و در آخر... میکائیل هم سعید. یادش بخیر حتی سر بور بودن فرشید لقب یکی فرشید بود...
″رایحه″
ولی یادش بخیر کلاس هفتم، اون موقع من ابلیس نبودم و داوود بودم، انسان رسول بود، عزرائیل آقا محمد بود
من همون کلاس هفتم محمد و رسولم و سعیدم و فرشیدم رو پیدا کردم و تا آخر قول میدم برای داوودتون به اندازه دنیا ارزش داشته باشید
_دیگه با چه امیدی زندگی کنم...؟💔
ما زن هستیم!ما قدرت رو پیدا نمیکنیم؛بلکه این قدرته که مارو پیدا میکنه