eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
"تو اینقدر خوشگلی که نمیتونم "توصیفت کنم ولی: "تو دلیل آرامش روح و روانمی "تو دلیل نفس کشیدنی "تو دلیل لبخند رو لبامی "تو دلیل خل چل بودنمی "تو دلیل زندگی شاد و رنگارنگمی "تو دلیل زندگی کردن منی❤️
خسته شم ازت؟ من می‌تونم ساعت ها فقط به چشمات خیره شم:))
هر دفه حرفامو با رفتارام نشونش دادم ولی متاسفانه یکم نفهم تشریف داشت؛
911.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بالاخره میتونم این کلیپو بذارم
میشه کمتر منو ناراحت کنین؟ من مث بقیه نیسم ن بلدم خودم خودمو خوشحال کنم ن کسیو دارم خوشحالم کنه
ولی امشبم برید ماهو ببنید خیلی خوشگله:)))
″رایحه″
ولی امشبم برید ماهو ببنید خیلی خوشگله:)))
هر چقدرم ماه خوشگل باشه بِه زیبایی چِشایِ تو که نمیرسه..
″رایحه″
هر چقدرم ماه خوشگل باشه بِه زیبایی چِشایِ تو که نمیرسه..
هاااا؟چیشدددد؟کیستیییی؟دختری دیگهههه؟من رو رفیقم غیرت دارماااا🗡
″رایحه″
هاااا؟چیشدددد؟کیستیییی؟دختری دیگهههه؟من رو رفیقم غیرت دارماااا🗡
قبل از اینکه تو بخوای باهاش اشنا بشی من رفیق صمیمیش بودم و هستم.. نیازی نیست برای رفاقتِ شیش ساله ی ما غیرتی بشی که😁
دلتنگی ما رو کشت ک:)..