eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی امشبم برید ماهو ببنید خیلی خوشگله:)))
″رایحه″
ولی امشبم برید ماهو ببنید خیلی خوشگله:)))
هر چقدرم ماه خوشگل باشه بِه زیبایی چِشایِ تو که نمیرسه..
″رایحه″
هر چقدرم ماه خوشگل باشه بِه زیبایی چِشایِ تو که نمیرسه..
هاااا؟چیشدددد؟کیستیییی؟دختری دیگهههه؟من رو رفیقم غیرت دارماااا🗡
″رایحه″
هاااا؟چیشدددد؟کیستیییی؟دختری دیگهههه؟من رو رفیقم غیرت دارماااا🗡
قبل از اینکه تو بخوای باهاش اشنا بشی من رفیق صمیمیش بودم و هستم.. نیازی نیست برای رفاقتِ شیش ساله ی ما غیرتی بشی که😁
دلتنگی ما رو کشت ک:)..
روزامونو شب می‌کردیم با هم شب تا شبو چت می‌کردیم یه موقع‌هاییم قهر می‌کردیم ولی می‌دونستم برمی‌گردیم...
(:💘
می دونی امشب باید برای همه خاص باشه،ماه خونین امشب کلی افسانه یاد آدم میاره،اما شاید این اولین و آخرین فرصت ما برای دیدن ماه خونین باشه،پس لطفا امشب همه غم هاتون رو برای چند دقیقه فراموش کنید و فقط به ماه نگاه کنید...این فرصت تماشا کردن جادوی آسمون رو از دست ندید..!
امروز روز جهانی رفیق بود،رفیق ینی هم سنگر،ینی پناه امن،ینی شونه ای برای گریه هات،آغوشی برای دلتنگیات،رفیق مقامش بالاست،بیاید اسم هر دوستی ای رو رفاقت نذاریم من سه تا رفیق دارم که یکیشون برام باهمه ی دنیا فرق میکنه خودشم میدونه😁خواستم بگم روز سه تاتونم مبارک عشقام❤🫂