میشه کمتر منو ناراحت کنین؟
من مث بقیه نیسم
ن بلدم خودم خودمو خوشحال کنم
ن کسیو دارم خوشحالم کنه
″رایحه″
ولی امشبم برید ماهو ببنید خیلی خوشگله:)))
هر چقدرم ماه خوشگل باشه بِه زیبایی چِشایِ تو که نمیرسه..
″رایحه″
هر چقدرم ماه خوشگل باشه بِه زیبایی چِشایِ تو که نمیرسه..
هاااا؟چیشدددد؟کیستیییی؟دختری دیگهههه؟من رو رفیقم غیرت دارماااا🗡
″رایحه″
هاااا؟چیشدددد؟کیستیییی؟دختری دیگهههه؟من رو رفیقم غیرت دارماااا🗡
قبل از اینکه تو بخوای باهاش اشنا بشی من رفیق صمیمیش بودم و هستم..
نیازی نیست برای رفاقتِ شیش ساله ی ما غیرتی بشی که😁
روزامونو شب میکردیم با هم
شب تا شبو چت میکردیم
یه موقعهاییم قهر میکردیم ولی
میدونستم برمیگردیم...
می دونی امشب باید برای همه خاص باشه،ماه خونین امشب کلی افسانه یاد آدم میاره،اما شاید این اولین و آخرین فرصت ما برای دیدن ماه خونین باشه،پس لطفا امشب همه غم هاتون رو برای چند دقیقه فراموش کنید و فقط به ماه نگاه کنید...این فرصت تماشا کردن جادوی آسمون رو از دست ندید..!