eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
911.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بالاخره میتونم این کلیپو بذارم
میشه کمتر منو ناراحت کنین؟ من مث بقیه نیسم ن بلدم خودم خودمو خوشحال کنم ن کسیو دارم خوشحالم کنه
ولی امشبم برید ماهو ببنید خیلی خوشگله:)))
″رایحه″
ولی امشبم برید ماهو ببنید خیلی خوشگله:)))
هر چقدرم ماه خوشگل باشه بِه زیبایی چِشایِ تو که نمیرسه..
″رایحه″
هر چقدرم ماه خوشگل باشه بِه زیبایی چِشایِ تو که نمیرسه..
هاااا؟چیشدددد؟کیستیییی؟دختری دیگهههه؟من رو رفیقم غیرت دارماااا🗡
″رایحه″
هاااا؟چیشدددد؟کیستیییی؟دختری دیگهههه؟من رو رفیقم غیرت دارماااا🗡
قبل از اینکه تو بخوای باهاش اشنا بشی من رفیق صمیمیش بودم و هستم.. نیازی نیست برای رفاقتِ شیش ساله ی ما غیرتی بشی که😁
دلتنگی ما رو کشت ک:)..
روزامونو شب می‌کردیم با هم شب تا شبو چت می‌کردیم یه موقع‌هاییم قهر می‌کردیم ولی می‌دونستم برمی‌گردیم...
(:💘
می دونی امشب باید برای همه خاص باشه،ماه خونین امشب کلی افسانه یاد آدم میاره،اما شاید این اولین و آخرین فرصت ما برای دیدن ماه خونین باشه،پس لطفا امشب همه غم هاتون رو برای چند دقیقه فراموش کنید و فقط به ماه نگاه کنید...این فرصت تماشا کردن جادوی آسمون رو از دست ندید..!