eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
621 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دانلود یکی ک اینطوری برم وسط بارون باهاش:))
″رایحه″
دانلود یکی ک اینطوری برم وسط بارون باهاش:))
من از این کارا کنم تا یه ماه سرما می خورم
″رایحه″
من از این کارا کنم تا یه ماه سرما می خورم
ینی را نداره جفت پا نپری وسط احساسات آدم؟🎀🗿
سلام چته؟ چرا این قدر داغونی؟ عمو هادی کیه؟ ------------- سلام چمه😭😂💔 عموهادی، هادی همت، مربی سابق خانه خورشید و مدیر خانه مهر، مثل عمو میمونه برا جوادجوادی🤌
سلام گل کانالت خیلی خوب و قشنگه یه حمایت میکنین منو 🥹❤ https://eitaa.com/Najvaye_sokot16 ------------ سلام خوشگل بچه ها حمایت میکنین؟
اوهوم اوهوم به نام خداوند بخشنده ی مهربان خب خواستم خودمو معرفی کنم من عشقتونم،همه کستونم،من اونیم که وقتی تایم میشه تو ذهنتونه و...😂💔خب مسخره بازی بسه اهم من میکاییل هستم خدا رو میپرستم خدای خوب و دانا مهربون و توانا...آقا چرا همش اینجوری شد؟ من میکائیلم رفیق مافاج یا عزراییل و انسان جون خودم و ابلیس...و خیلی خوشحالم که تو کانال برا شما قشنگا فعالیت میکنم...همتونو دوست دارم بوس بوس
من بعد قهوه میخوابم،بعد غذا خوردن گشنه ام میشه،بعد خوابیدن خوابم میاد و...پس با من از تعادل حرف نزن.با تشکر ابلیس
مثل برق لعنتی هستی و یک آن میروی ، خسته‌ام از قطع و وصلی‌‌های بی‌پایان تو .