″رایحه″
من از این کارا کنم تا یه ماه سرما می خورم
ینی را نداره جفت پا نپری وسط احساسات آدم؟🎀🗿
سلام گل کانالت خیلی خوب و قشنگه یه حمایت میکنین منو
🥹❤ https://eitaa.com/Najvaye_sokot16
------------
سلام خوشگل
بچه ها حمایت میکنین؟
#ناشناس
اوهوم اوهوم
به نام خداوند بخشنده ی مهربان
خب خواستم خودمو معرفی کنم
من عشقتونم،همه کستونم،من اونیم که وقتی تایم میشه تو ذهنتونه و...😂💔خب مسخره بازی بسه اهم
من میکاییل هستم خدا رو میپرستم خدای خوب و دانا مهربون و توانا...آقا چرا همش اینجوری شد؟
من میکائیلم رفیق مافاج یا عزراییل و انسان جون خودم و ابلیس...و خیلی خوشحالم که تو کانال برا شما قشنگا فعالیت میکنم...همتونو دوست دارم بوس بوس
″رایحه″
اوهوم اوهوم به نام خداوند بخشنده ی مهربان خب خواستم خودمو معرفی کنم من عشقتونم،همه کستونم،من اونیم ک
بالاخره تونستم بدون مسخره بازی متن تحویلتون بدم😎😂💔
″رایحه″
بالاخره تونستم بدون مسخره بازی متن تحویلتون بدم😎😂💔
اره صد در صد بدون مسخره بازی
من بعد قهوه میخوابم،بعد غذا خوردن گشنه ام میشه،بعد خوابیدن خوابم میاد و...پس با من از تعادل حرف نزن.با تشکر ابلیس
″رایحه″
آدمایی ک بخاطر هر موضوعی مسخرهای بحث میکنن🚮
آدمایی که ادعای جغد بودنشون میشه ساعت۱۰شب خوابن😂