″رایحه″
اوهوم اوهوم به نام خداوند بخشنده ی مهربان خب خواستم خودمو معرفی کنم من عشقتونم،همه کستونم،من اونیم ک
بالاخره تونستم بدون مسخره بازی متن تحویلتون بدم😎😂💔
″رایحه″
بالاخره تونستم بدون مسخره بازی متن تحویلتون بدم😎😂💔
اره صد در صد بدون مسخره بازی
من بعد قهوه میخوابم،بعد غذا خوردن گشنه ام میشه،بعد خوابیدن خوابم میاد و...پس با من از تعادل حرف نزن.با تشکر ابلیس
″رایحه″
آدمایی ک بخاطر هر موضوعی مسخرهای بحث میکنن🚮
آدمایی که ادعای جغد بودنشون میشه ساعت۱۰شب خوابن😂